דרור מרום

עליי ועל המקום שכאן
אם אני כותב שירים וסיפורים מאז שהייתי בן תריסר שנים, אז אתם יכולים להניח כי "המגירה" מתפקעת. התחלתי לכתוב במחברת הכי פשוטה…

במדור שירים

במדור סיפורים

במדור רשימות

במדור היקום

משהו מיוחד

מסע אמיתי בחלל – בין 3 מיליון גלאקסיות אמיתיות שצולמו ע"י הטלסקופ "סלואן"

לא נחתנו על הירח

אם צריך לכתוב ''דגל'' היכן שאמורים לראות דגל - משמע שאין שם בעצם מה להראות I צילום: נאס''א

אני לועג לתיאוריות קונספירטיביות. אני מגחך כשאני קורא כאלו. וזה קשה להבין לפתע שמשהו שגדלת עליו ושליווה אותך כל החיים ושעיצב את האישיות שלך, היה שקר. המחקר שלי לגבי הונאת הנחיתה על הירח החל בחיפוש פשוט, תמים, מתוך סקרנות, של צילומים של הדגל האמריקני שעל הירח, שכולנו ראינו כשהיינו קטנים וגדלנו עליו. רציתי לראות איך הוא נראה היום – וחיפשתי גם תמונות של חלקי החלליות, כני השיגור ורכבי החלל, הג'יפים הקטנים, שהשאירו האסטרונאוטים על אדמת הירח. אין תמונות כאלו. אני מדבר על צילומים עכשוויים, מטלסקופים – ולא הצילומים והסרטונים שנאס"א פירסמה לאורך השנים ואשר ברור כמעט מעל לכל ספק שהם מפוברקים.

שקרן טוב זה משהו שראוי להערכה. ג'ורג' קוסטנזה, למשל, היה שקרן נהדר. "אני חי 7 שקרים במקביל", אמר פעם לג'רי סיינפלד באחד מהפרקים. לעומתו, נאס"א היא שקרנית גרועה ממש. מילא לשקר, אבל שהשקר יהיה תפור מכל הצדדים. סוכנות החרלל האמריקנית טוענת שהנחיתה 6 חלליות על הירח. 6 החלליות המריאו בחזרה, והשאירו 6 כני שיגור – חצי מגודלן – על הירח. כמו-כן, הן הותירו ג'יפים על הירח.

 

נחיתה על הירח
אם צריך לכתוב "דגל" היכן שאמורים לראות דגל – משמע שאין שם בעצם מה להראות I צילום: נאס"א

נאס"א אינה מסוגלת להראות עד היום אפילו אחד מ-12 האובייקטים הללו בצילום. היא טוענת שאין טלסקופ המסוגל לצלם את כל אלה. רואים, הנה שקרנית גרועה. בעייה נוספת היא שאין צילומים של רכבי הנחיתה ש"נמצאים" על הירח שצולמו מטלסקופים פרטיים, שיש כמותם מעולים וטובים. זה או שאין מה לצלם, כאמור, או שמדובר בתיאום בין המימשל האמריקני למנועי החיפוש הגדולים באינטרנט – שלא להראות את החרפה וההונאה. והיו ויש דברים מעולם. בצילום כאן למעלה: תמונה שפירסמה נאס"א לפני מספר שנים, ובה לא הצליחה להראות את רכבי הנחיתה והדגל שעל הירח. אם יש מה להראות – מראים, ומי שמפרסם כתמים כהים עם מילים שמסבירות מה צריך לראות שם, אין לו מה להראות.

 

 

לא מזמן פירסמה סוכנות החלל של ארה"ב של אמריקה בגאווה צילום של הגלאקסיה הכי מרוחקת ביקום הידוע – בערך 13 מיליארד שנות אור מכדור-הארץ. האור נע בערך למרחק של 400,000 ק"מ בשנייה [שניית אור] אז תעשו חישוב קל בראש כמה זה רחוק, המרחק שהאור עושה ב-13 מיליארד שנה. נאס"א מצלמת חתיכות קרח על טבעות שבתאי. חלליות על הירח? הנה הצילום הכי "חד" שהיא נותנת לנו. יודעים לזהות שקר?

והנה אוסף סרטונים של נאס"א שבהם נראה בבירור כי האסטרונאוטים תלויים על כבל:

 

שתפו אותנו:

2 תגובות

  1. מרתק במיוחד. אני בעצמי הגעתי למחשבות דומות לפני מספר שנים. חיפשתי את התמונות של הציוד שהושאר והתמונה היחידה היא התמונה שהבאת כאן. והתחלתי לחפור, ועד עכשיו אני לא יודע עד כמה עמוקה מחילת הארנב.
    הנה כמה פנינים:
    1 – נאסא הצהירה שהיא איבדה את כל נתוני הטלמטריה של מבצע אפולו, הכל אבד
    2- מאוחר יותר הצהירה נאסא שהיא איבדה את כל סלילי הוידאו באיכות גבוהה של המבצע, מה שנשאר זה רק מה שהקליטו ערוצי הטלויזיה באיכות נמוכה מאד של שנות ה70 ובשחור לבן.
    3- סלעים שנאסא החזירה מהירח ונמסרו למוסדות אקדמאים התגלו ככאלה שהמקור שלהם על כדור הארץ. בקיצור מזוייפים.
    4- סרט דוקומנטרי של ערוץ 5 הבריטי מעלה הרבה שאלות – צונזר מיוטיוב – משטרת המחשבות לא אהבה אותו. הנה הוא ממקור אחר :
    https://libre.video/videos/watch/a98f430c-48c9-467d-a2c2-8ed1a9b7fb6e

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן